ارتباط با مدیران و دبیران گروهها، کارگروهها، کمیته‌ها، دفاتر دانشگاهی و استانی

به اطلاع مدیران و دبیران محترم گروهها، کارگروهها، کمیته‌ها، دفاتر دانشگاهی و استانی انجمن جامعه ‌شناسی ایران میرساند به منظور تعامل مطلوب تر با روابط عمومی و دبیرخانه انجمن و انجام امر اطلاع رسانی به بهترین شکل ممکن، صفحه ارتباطی روی وب سایت انجمن جامعه شناسی ایران راه اندازی شد. خواهشمند است به موارد ذکر شده در این بخش توجه فرمایید.

 

برگزاری جلسات و نشست‌های گروه‌ها و کارگروهها

  • جهت انجام برنامه ریزی برگزاری نشستها و هماهنگی های مربوط به رزرو سالن کنفرانس انجمن جامعه شناسی ایران و ارسال نامه های لازم از سوی دانشکده علوم اجتماعی، حداقل دو هفته قبل از برگزاری برنامه، با دفتر انجمن (سرکار خانم آور) هماهنگی لازم به عمل آید. (فقط در مورد نشست‌هایی که محل برگزاری آنها در سالن کنفرانس انجمن است).
  • پوستر و متن اطلاعیه ها و اخبار جلسات آینده (با دو فرمت ورد و jpge) به همراه رزومه و سمت سخنرانان دو هفته قبل از برگزاری نشست و فقط از طریق ایمیل (و نه تلگرام)، ارسال شود. (به علت تعدد گروه ها و کارگروه های انجمن، برای جلوگیری از تکرار کارها لطفا پوستر و خبر باهم و به صورت نهایی شده ارسال شود تا در یک مرحله بارگذاری شوند).
  • در طراحی پوسترها لطفا توجه داشته باشید که گروهها وکارگروههای انجمن فقط میتوانند از لوگوی انجمن با ذکرنام گروه یا کارگروه در ذیل آن استفاده کنند. 
  • انجمن در حد مقدورات خود پذیرایی ساده شامل چای و بیسکویت را برای همه جلسات فراهم می کند. چنانچه گروهی در نظر داشته باشد که پذیرایی بیشتری انجام شود، با هزینه و تدارک اعضای گروه قابل انجام است.
  •  برای هماهنگی بیشتر با مدیریت دانشکده، جلسات در ساعت اعلام شده خاتمه یابد.
  • با توجه به محدودیت فضاهای دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، تلاش شود تا برخی از جلسات در سایر دانشگاه ها و موسسات پژوهشی برگزار شود.

 

تهیه گزارش و عکس نشست‌ها

  •  مسئولیت تهیه عکس، گزارش، ضبط صدا و فیلم در نشست های انجمن با دبیران محترم است.
  •  گزارش نشست های ارسالی گروه ها، حداکثر تا پنج روز کاری بعد از ارسال روی سایت انجمن بارگذاری خواهد شد. لطفا قبل از گذشت پنج روز کاری پی­گیری نفرمایید.
  • عکس های مربوط به گزارش نشست ها با فرمت jpge و نام آن، عنوان فارسی گزارش نشست باشد و حتما همراه با فایل ورد گزارش نشست در یک ایمیل ارسال شود.

وب میل اختصاصی گروهها

در صورتی که گروهها، کارگروهها نیاز به وب میل اختصاصی داشته باشند، سایت انجمن این امکان را دارد که وب میل اختصاصی در اختیار آنها قرار دهد. لازم به ذکر است، ارسال ID پیشنهادی برای وب میل از سوی گروهها و کارگروهها انجام می‌گیرد و بعد از ایجاد وب میل، پسورد آن در اختیار دبیر یا مدیر گروه قرار خواهد گرفت.

گروههایی که تاکنون یوزر و پسورد وب میل خود را دریافت کرده اند:

آدرس وب میل گروهها و کارگروههای انجمن
جامعه شناسی فرهنگ این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
جامعه شناسی انقلاب این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
جامعه شناسی خانواده این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
جامعه شناسی دین این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
جامعه شناسی شهر و مطالعات منطقه ای این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
جامعه شناسی سیاسی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
جامعه شناسی جنسیت (مطالعات زنان) این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
جامعه شناسی احساسات این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
جامعه شناسی حقوقی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
آینده پژوهی اجتماعی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
جامعه شناسی محیط زیست این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
ادمین سایت این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
مجله مطالعات اجتماعی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
مجله جامعه شناسی ایران این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
جامعه شناسی سینما

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

لینک ورود به وب میل انجمن :

http://www.isa.org.ir/mail

 

راهنمای بارگذاری فایل‌های صوتی و ویدئویی یا کلیپ از نشستها و سایر فعالیتها

با عنایت به راه اندازی بخش چند رسانه ای وب سایت انجمن، گروهها و کارگروهها، می توانند در صورت تمایل، فایل ‌های صوتی و تصویری نشست‌های برگزار شده را روی پایگاه های رایگان برای آپلود فایلهای با حجم زیاد (http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_file_hosting_services) یا پایگاههای شناخته شده ای مثل آپارات بارگذاری و لینک مورد نظر را همراه با نام نشست، زمان برگزاری، اسامی سخنرانان و نام گروه، کارگروه یا دفتر مربوطه به دبیرخانه انجمن ارسال کنند تا ضمن بارگذاری روی سایت انجمن، اطلاع رسانی آن نیز از طریق سایت و کانال تلگرام صورت گیرد.

چنانچه لازم است فیلم یا صوت با حجم زیاد را آپلود نمایید بهتر است آنرا به بخشهای مختلف تقسیم کرده و هر قسمت را به صورت فشرده و با فرمت های رایجی مثل flv روی سایت قرار دهید. برای این کار میتوانید از ابزارهای مثل free video convertor استفاده کنید.

لازم به ذکر است که بارگذاری مستقیم فایلهای صوتی و تصویری حجیم روی سرورهای اشتراکی ( نظیر سرور سایت انجمن جامعه شناسی ایران) موجب کاهش سرعت پایگاه شده و در صورت استفاده بیش از حد فضا و پهنای باند هزینه های مالی بسیاری را برای انجمن ایجاد خواهد کرد. بنابراین، بهتر است تا حد امکان از پایگاه های رایگان برای آپلود فایل های با حجم زیاد استفاده کرد.

 

ارائه پیشنهاد توسط دبیران و مدیران گروه‌ها و کارگروهها

گروههاو کارگروهها نیز می‌توانند برای افزودن حداکثر دو آیتم جدید به صفحه گروه مورد نظر، پیشنهاد خود را ارائه کنند. درخواست افزودن آیتم­ها، به صورت مکتوب به آدرس ایمیل (این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ) ارسال شود تا بعد از بررسی در صورت امکان، اعمال گردد.

 

                                                                                                                                 با تشکر از همکاری شما