شمارة جديد  مجلة مسائل اجتماعي ايران (دوفصلنامه) با مقاله هاي زير منتشر شد:

مقالات سال هفتم شماره 2 (پاییز و زمستان 1395)

متن کامل مقاله‌ها در سايت مجله (http://ijal.khu.ac.ir) در دسترس است.

معرفي مجله:

مجله مسائل اجتماعي ايران با امتياز علمي پژوهشي توسط گروه جامعه شناسی دانشگاه خوارزمی منتشر می شود.

قلمرو اصلي فعاليت مجله مسائل اجتماعي ايران، انتشار مقاله هاي علمي ـ پژوهشي تجربي معطوف به آسيب ها و مسائل اجتماعي ايران است، با وجود اين، تعريفي محدود از مسائل اجتماعي مورد نظر نمي­باشد و از مقاله هاي پژوهشي (نظري و تجربي) از حوزه هاي جامعه‌شناسي، مردم‌شناسي، جمعيت‌شناسي، مطالعات فرهنگي و رشته هاي مجاور که به توانايي ما در شناخت، تحليل و مديريت مسائل و شرايط اجتماعي دشوار و پيجيده جامعه ايران ياري رسانند، استقبال مي شود.

همچنین در هر شماره معرفی و نقد 2 تا 3 کتاب جدید درباره مسائل اجتماعی (حدود 3000 کلمه) منتشر می شود

مقاله هاي دريافتي بر اساس روال مجله هاي علمي پژوهشي پس از ارزيابي توسط داوران متخصص در حوزه مرتبط با مقاله و با نظر هيات تحريريه مجله به چاپ خواهند رسيد. تلاش مي شود تا در کوتاهترين زمان ممکن نتيجه ارزيابي ها مشخص و به اطلاع نويسندگان محترم مقاله ها برسد.

از دانشگاهيان و پژوهشگران علوم اجتماعي دعوت مي شود تا مقاله هاي داراي ويزگي هاي فوق را براي انتشار در اين مجله ارسال فرماييد.

اميد است با همکاري و همراهي دانشگاهيان و پژوهشگران علوم اجتماعي، اين مجله به صورت منظم منتشر شود و در نشر دانش معطوف به  مسائل اجتماعي ايران مشارکت موثري داشته باشد.

 مدير مسئول: دکتر فاطمه جواهري

سردبير: دکتر سيد حسين سراج زاده 

آدرس: تهران، خيابان شهيد مفتح، شماره 49، کدپستي 15614، صندوق پستي 15815-3587، دانشگاه خوارزمی، دانشکده علوم انساني و اجتماعی، دفتر مجله مسائل اجتماعی ایران.

تلفن و فاکس: 88828292

پست الکترونيک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آدرس سایت مجله برای ارسال مقاله http://ijal.khu.ac.ir