به اطلاع اعضای محترم انجمن جامعه شناسی ایران، اساتید، محققان و نویسندگان حوزه علوم اجتماعی میرساند انجمن جامعه شناسی ایران با هدف ایجاد دانش و بینش عمیق‌تر برای شناخت مسایل اجتماعی و درک و تبیین پدیده های اجتماعی در نظر دارد تا در بخش تازه های کتاب به معرفی تازه های نشر در حوزه علوم اجتماعی بپردازد. بدین وسیله از علاقمندان دعوت میشود تا به منظور آشنایی مخاطبان و اعضای انجمن با تازه های نشر در این حوزه آثار خود را در سایت انجمن معرفی نمایند.

لازم به ذکر است که هزینه معرفی کتاب معادل پنج برابر قیمت پشت جلد کتاب و مدت زمان معرفی آن روی سایت انجمن یک ماه است. به اعضای انجمن جامعه شناسی ایران 20 درصد تخفیف تعلق می گیرد.

خواهشمند است در صورت تمایل تصویر جلد، مشخصات کتاب شناسی و معرفی اجمالی کتاب در قالب فایل word به ضمیمه فیش بانکی واریز شده به حساب انجمن جامعه شناسی ایران (بانک تجارت، شعبه دانشگاه تربیت مدرس ، شماره حساب 143376834 به نام انجمن جامعه شناسی ایران) به ادرس ایمیل دبیرخانه انجمن (این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ) ارسال گردد. لازم به ذکر است از تاریخ انتشار کتاب نباید بیش از یکسال گذشته باشد.