انتشارات: درّ قلم
سال انتشار: 1394چکیده:
مصرف فرهنگی به مفهوم کلی آن و هر کدام از ابعاد آن به طور خاص مورد مطالعه قرار گرفته اند اما در بین مقولات مختلف مصرفی، مصرف تئاتر و سینما، جزء بکرترین زمینه های پژوهشی در عرصه جامعه شناسی فرهنگ و هنر امروز ایران میباشد. کتاب حاضر به مصرف سینما پرداخته است. کتاب بررسی جامعه شناختی مصرف سینما، حاصل مطالعه و پژوهشی پیمایشی بر مبنای دیدگاه های جامعهشناس فرانسوی، پی یر بوردیو، میباشد که در پنج فصل تدوین شده است.