انتخاب مسئولان جدید1روز یکشنبه مورخ 13 تیرماه 1395 جلسه ای با حضور اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره و بازرسان دوره هشتم و منتخبین دوره نهم در سالن جلسات انجمن جامعه شناسی ایران برگزار شد.

در ابتدای نشست دکتر محمدامین قانعی راد از نامزدهای هیأت مدیره دوره نهم برای مشارکت فعالشان در انتخابات این دوره و همچنین حضور موثر اعضای انجمن در سومین همایش کنکاش‌های مفهومی و نظری درباره جامعه ایران و مجمع عمومی انجمن تقدیر کرد.

به دنبال آن اعضای حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص مجمع و همایش پرداخته و تدوام مشارکت اعضای انجمن در فعالیت‌های گوناگون را به عنوان رمز موفقیت انجمن در فعالیت‌های خود دانستند.

در ادامه این نشست منتخبین هیأت مدیره دوره نهم در مورد تقسیم وظایف بین خود وارد بحث و گفتگو شدند و سرانجام دکتر سید حسین سراج زاده به عنوان رئیس هیأت مدیره، دکتر سوسن باستانی به عنوان نائب رئیس و دکتر حسین ایمانی جاجرمی به عنوان خزانه دار قبول مسئولیت کردند. شروع به کار رسمی هیات مدیره دوره نهم انجمن جامعه‌شناسی ایران از اول شهریور ماه سال جاری خواهد بود.

لازم به ذکر است دکتر حمیدرضا جلایی پور، دکتر سیامک زند رضوی، دکتر حسین پرویز اجلالی و دکتر شیرین احمدنیا از دیگر اعضای منتخب هیأت مدیره دوره نهم انجمن (1395-1398) هستند. همچنین در مجمع عمومی اردیبهشت ماه دکتر سید جواد میری و پیام روشنفکر به عنوان اعضای علی البدل و دکتر محمد امین قانعی راد و پردیس عامری به عنوان بازرسان اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

انتخاب مسئولان جدید3

 

انتخاب مسئولان جدید2