در مراسم نهمین جشنواره بین المللی فارابی که صبح روز یکشنبه 24 دی ماه 1396 با حضور رئیس جمهور و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و شماری از بزرگان و علاقمندان رشته های علوم انسانی برگزار شد برگزیدگان گروه علوم اجتماعی و ارتباطات به شرح زیر معرفی و از آنان تجلیل شد:

استاد ارجمند جناب آقای دکتر عبدالحسین نیک گهر، استاد پیش کسوت جامعه شناسی، به عنوان مترجم برتر برگزیده شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.
جناب آقای دکتر محمدامین قانعی راد، استاد مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و رئیس سابق انجمن جامعه شناسی ایران، با اثر "پیمایش علم و جامعه"،  و آقای دکترمهدی مالمیر، دانش آموخته دانشگاه شهید بهشتی و عضو انجمن جامعه شناسی ایران، با اثر "مطالعه تطبیقی-تاریخی زمینه و ریشه های اجتماعی شکاف دولت-ملت با تاکید بر ایران (1357-1304)"، به عنوان پژوهشگران برگزیده در بخش بزرگسال، معرفی شدند و از ایشان تجلیل شد.

در بخش جوان جشنواره هم آقای دکتر سیدمرتضی هاشمی مدنی با اثر "خداباوری و خداناباوری در عصر پساسکولار"، و خانم دکتر نسیبه زنجری با اثر "سالمندی موفق در ایران: مفهوم پردازی، ساحت و رواسازی ابزار" برگزیده شدند.
این موفقیت را به استادان و همکاران ارجمند جناب آقایان دکتر نیک گهر و دکتر قانعی راد و سایر برگزیدگان و اجتماع علمی جامعه شناسی تبریک می گوییم و برای ایشان سلامتی و توفیق بیشتر آرزومندیم.

                                                                                                    انجمن جامعه شناسی ایران

 

تقدیر از دکتر قانعی راد

 

کلیپ تقدیر از دکتر نیک گهر را اینجا مشاهده کنید.