مدیر گروه: -


معرفی گروه: صنعت و صنعتی شدن دغدغه کشورهای در حال توسعه بوده و می‏باشد. صنعتی شدن ایران دو دهه قبل از ژاپن فی جی به وسیله امیرکبیر آغاز شده است. گروه جامعه ‏شناسی صنعت در صدد پژوهشی است که بتواند مشکلات صنعت و موانع تاریخی آن را بررسی نماید. به علاوه از همه پژوهشگران درخواست می‏کند که برای رفع تنگناهای صنعتی و برای رسیدن به هدف‏های زیر ما را یاری نمایند:‏

اهداف:

  • گسترش دیدگاه ‏های میان‏ رشته‏ ای در زمینه فرهنگ صنعتی
  • مقایسه تطبیقی صنعت با هرکدام از ببرهای آسیایی از جمله (مالزی) گسترش روابط میان جامعه‏ شناسان و متخصصان صنعت و کارخانه
  • انجام پژوهش و ارزشیابی و ارائه مشاوره

اعضای پیوسته و افتخاری: محمد مبارکی، دکتر ابراهیم فیوضات، سوما مردوخی

اعضای وابسته:محمد علی صابر کوچک سرائی، علیرضا اسمعیلی، رهام رضائیان