DSC00771در دومین دوشنبه خرداد ماه 1394، نخستین نشست گروه جامعه شناسی تفسیری به مدیریت دکتر ح .ا .تنهایی در سالن اجتماعات انجمن جامعه شناسی ایران برگزار گردید .

در این نشست که به عنوان نخستین جلسه به منظور ارائه برنامه های این گروه و معرفی کارگروه های تخصصی برپا شد، ابتدا مدیر گروه جامعه شناسی تفسیری ، ح . ا تنهایی ضمن بیان اهداف اصلی گروه کار گروه های طراحی شده ، که بر مبنای پارادایم تفسیر گرایی با ترم جدید و منحصر به فرد خود طراحی شده را معرفی و ضمن توضیح در خصوص هر یک از کار گروه ها که خود شامل زیر شاخه هایی هستند خاطر نشان کرد: ما در این برنامه و طراحی این کار گروه ها در نظر داریم اثبات کنیم که پارادایم تفسیر گرایی برای تمام شاخه های پیش تعریف شده در جامعه شناسی حرف و روش خاص خود را دارد و توان پاسخگویی در تمام این زیر شاخه ها به مسائل مطروحه در جامعه از منظر تفسیر گرایی وجود دارد .

وی افزود: ما برای برنامه های پیش رو دو کارگاه آموزشی تحت عنوان جامعه شناسی نظری و بنیادهای جامعه شناسی تفسیری در برنامه اجرایی گروه پیش بینی کردیم که با استفاده از ظرفیت سایر مراکز و نهادها بر پا خواهد شد . مدیر گروه جامعه شناسی تفسیری شرط موفقیت و نیل به اهداف این گروه را همراهی و مشارکت اعضا دانست و اظهار امیدواری کرد که اعضا با ورود به کارگروه ها و ساماندهی برنامه ها گروه را در رسیدن به هدف اصلی خود که اثبات توانمندی پارادایم تفسیر گرایی در پاسخ به موضوعات و مسائل اجتماعی است یاری نمایند .

این جلسه که با حضور ۴۵ نفر از اعضای گروه تشکیل شده بود، با پرسش و پاسخ ادامه یافت و در نهایت حضار بر حسب توانمندی و علائق خود به ثبت نام در کارگروه ها اقدام نمودند .

گزارش تصویری این نشست را در ادامه مشاهده میکنید.

DSC00768

DSC00778

DSC00762

DSC00755

DSC00754