لوگوی انجمن جامعه شناسی ایرانبه اطلاع اعضای محترم انجمن جامعه شناسی ایران و علاقمندان به عضویت در انجمن می رساند، با توجه به نزدیک شدن به پایان دوره 3 ساله فعالیت دهمین دوره هیأت مدیره و گروه‌های علمی و کارگروه‌های انجمن در بهار سال 1401، انتخابات آنها بر طبق زمان بندی (برای مشاهده برنامه زمانبندی اینجا کلیک کنید) در اردیبهشت و خردادماه 1401 برگزار می شود.

بدین‌وسیله از کلیه اعضای محترم انجمن، اعضای شورا و مدیران کنونی گروه‌ها و کارگرو‌ه‌ها و افراد جدید علاقمندان به عضویت در انجمن جامعه‌شناسی ایران دعوت می‌شود تا برای شرکت در انتخابات مدیران و دبیران گروه ها در دوره جدید، نسبت به ثبت نام یا تجدید عضویت خود اقدام نمایند.  

لازم به یادآوری است که بر اساس آیین نامه تشکیل و فعالیت گروه‌ها و کارگروه‌های انجمن جامعه‌شناسی ایران (اینجا را کلیک کنید)، کسانی که در سال برگزاری انتخابات عضو انجمن باشند و در گروه‌ها، کارگروه‌های مورد نظرشان هم عضو شده باشند، حق شرکت در انتخابات (کاندیدا شدن و رای دادن) آن گروه ها را دارند.

امید است با اقدام به موقع برای تمدید عضویت و یا عضویت جدید، انتخابات گروه های علمی  به موقع و منظم برگزار شود.

 

 تقی آزاد ارمکی (مدیر کمیته گروه‌های علمی)                                                       سوسن باستانی (مدیر کمیته عضویت و مشارکت)

 


  • خواهشمند است برای تمدید عضویت گروه‌های علمی انجمن جامعه‌شناسی ایران با ایمیل(این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ) و یا شماره تلفن88631891 تماس حاصل فرمایید.
  • برای دریافت فرم وکالت شرکت در انتخابات گروه‌ها و کارگروه‌ها اینجا را کلیک کنید.
  • لازم به ذکر است که فرم وکالت باید حداکثر 24 ساعت قبل از انتخابات گروه یا کارگروه مربوطه به دبیرخانه انجمن از طریق پست الکترونیک اعلام شده، ارسال گردد.
  • هر فرد مجاز به قبول وکالت از طرف یک عضو دیگر می‌باشد.
  • لیست گروه‌ها (اینجا) و لیست کارگروه‌های انجمن جامعه‌شناسی ایران (اینجا)
  • برای اطلاع از شرایط و نحوه عضویت در انجمن جامعه‌شناسی ایران، اینجا را کلیک کنید.