انجمن جامعه‌شناسی ایران، با هدف حمایت از تولید علم و انتشار آثار مؤثر در حوزه‌های مرتبط با جامعه‌شناسی، پویش رای‌گیری برای انتخاب ۱۰ کتاب برگزیده جامعه‌شناسی را همزمان با ششمین همایش پژوهش فرهنگی اجتماعی در جامعه‌ی ایران برگزار می‌کند.

رای‌گیری برای کتاب برتر و معرفی آن، در بهخوان (شبکهٔ اجتماعی کتابخوانان) انجام خواهد شد.

برای شرکت در این پویش می‌توانید از هم‌اکنون تا روز پایانی همایش یعنی ۱۲ ظهر جمعه ۴ اسفندماه ۱۴۰۲، با کمک راهنمای زیر لیست ۱۰ تایی کتاب‌های مورد نظر خود را بسازید و با هشتگ اختصاصی همایش یعنی (#همایش-انجمن-جامعه‌شناسی-۱۴۰۲) آن را در معرض عموم قرار دهید.

پس از پایان مهلت رای‌گیری، کتابی که بالاترین رای را در لیست‌های شرکت‌کنندگان در پویش را به خود اختصاص داده است به عنوان کتاب برتر این پویش معرفی خواهد شد.

برای پیوستن به پویش ده کتاب برتر علوم اجتماعی لطفا مراحل زیر را انجام دهید:

۱. ابتدا وارد سایت بهخوان شده و ثبت‌نام کنید.

۲.در این مرحله لازم است که برای شرکت در پویش، لیست خود را بسازید.

هر کاربری می‌تواند برای خودش لیست‌هایی بسازد و در هر کدامشان از سه تا صد کتاب بگذارد که برای شرکت در پویش انتخاب کتاب برتر جامعه‌شناسی شما می‌‌بایست ۱۰ کتاب را در لیست تان بگنجانید.

برای ساخت یک لیست کتاب کافیست:

روی علامت + پایین صفحه بزنید.

گزینۀ لیست را انتخاب کنید.

نام لیست را مطابق با توضیح مقابل بنویسید : کتاب‌های برتر جامعه‌شناسی

در توضیحات لیست، هشتگ مقابل را می‌نویسید: #همایش_انجمن_جامعه‌شناسی_۱۴۰۲

کتاب‌ها را جست‌وجو و انتخاب کنید. برای نتایج سریع‌تر و دقیق‌تر می‌توانید از شابک برای جست‌وجوی کتاب‌ها استفاده کنید.

اگر کتاب‌ها به ترتیبی که دوست دارید نمایش داده شوند در لیست قرار نگرفته می‌توانید به نگه‌داشتن روی هر کدام و کشیدن آن به سمت بالا یا پایین، اولویتش در لیست را جابه‌جا کنید.

ذخیره را بزنید تا لیست شما ثبت شود.

)برای ویرایش یا حذف یک لیست باید وارد آن شوید. روی علامت سه‌نقطه (...) بالای صفحه بزنید. گزینۀ ویرایش یا حذف را انتخاب کنید.(

نکته: اگر خواستید کتابی را به قفسه‌هایتان اضافه کنید اما در جست‌وجو پیدایش نکردید و می‌توانید آن را در سایت ثبت کنید.

برای این کار کافی است از پایین صفحه روی علامت + بزنید. گزینۀ کتاب را انتخاب کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

دقت کنید که:

نام کتاب را دقیقا مطابق آنچه که روی جلد نوشته شده وارد کنید. در این قسمت از نیم‌فاصله استفاده نکنید و همۀ فاصله‌ها را کامل قرار دهید.

شابک سیزده رقمی را می‌توانید از شناسنامۀ کتاب، وب‌سایت ناشر یا وب‌سایت سازمان اسناد پیدا کنید. از وارد کردن اعداد رندوم برای شابک خودداری کنید و اگر کتابی شابک نداشت یا نتوانستید شابک آن را بیابید به پشتیبانی پیام دهید تا آن کتاب را به سایت اضافه کنند.

برای نوشتن نام پدیدآوران، اگر آن پدیدآور در بهخوان صفحه‌ای دارد حتما همان صفحه را از میان گزینه‌های نمایش داده شده انتخاب کنید تا صفحۀ جدید برای مولف درست نشود.

برای نوشتن نام ناشر، ، اگر آن ناشر در بهخوان صفحه‌ای دارد حتما همان صفحه را از میان گزینه‌های نمایش داده شده انتخاب کنید تا صفحۀ جدید برای نشر درست نشود.

پس از وارد کردن مشخصات ذخیره را بزنید.

پیش از آن که کتابی را ثبت کنید مطمئن شوید که آن کتاب از قبل در سایت وجود ندارد. برای این کار می‌توانید نام کتاب یا شابک آن را جست‌وجو کنید.

۳. در مرحله آخر و پس از ساختن لیست خود، صفحه‌ی همایش را هم دنبال کنید تا در جریان اخبار و اطلاعات و نتیجه پویش قرار بگیرید.

https://behkhaan.ir/profile/anjoman