دانشگاه ایلام با همکاری دفتر دانشگاهی انجمن جامعه شناسی ایران در دانشگاه ایلام و جهاد دانشگاهی استان در نظر دارد در بهار سال 1397 همایش نکوداشت یاد و خاطره‌ استاد فقید دکتر محمد عبداللهی را برگزار نماید.

به منظور برنامه ریزی جهت اجرای مطلوب همایش، جلسات متعددی از سوی دفتر دانشگاهی انجمن  با ریاست محترم دانشگاه ایلام، معاونت محترم پژوهشی دانشگاه و معاونت محترم فرهنگی جهاد دانشگاهی ایلام برگزار گردید در یکی از جلسات از خانم مهناز عبداللهی همسر دکتر محمد عبداللهی و مهدی عبداللهی فرزند دکتر دعوت به عمل آمد و گزارشی از فعالیت های انجام شده خدمت آنان ارائه شد.در حال حاضر نیز یادنامه‌ دکتر محمد عبداللهی در حال تدوین است. در این یادنامه مصاحبه‌های متعددی از اساتید صاحب نام جامعه‌شناسی ایران، دانشجویان استاد، برخی از اعضا خانواده ایشان در خصوص مقام علمی و اخلاقی دکتر محمد عبداللهی درج شده است. کتابشناسی آثار استاد، چکیده ای از نظرات ایشان در خصوص مسایل اجتماعی ایران، دلنوشته های دانشجویان و تصاویری از آن عزیز سفر کرده نیز بخشی دیگر از  یادنامه را تشکیل داده اند.

به منظور غنی تر شدن مطالب یادنامه از تمامی اعضای انجمن جامعه شناسی ایران دعوت می شود دست نوشته‌های خود را – اعم از خاطرات، اظهارنظر، دلنوشته، شعر و تصاویر به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا شماره تلگرام 09337774004 ارسال نمایند.

ایلام96.1

ایلام.96.2

ایلام96.3

ایلام96.5

ایلام96.4

ایلام96.6

ایلام96.7