اعضای محترم انجمن جامعه شناسی ایران

لوگوی انجمن جامعه شناسی ایرانپیرو اطلاع رسانی‌ها و هماهنگی‌های قبلی، به آگاهی می‌رساند مجمع عمومی انجمن جامعه شناسی ایران برای انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان دوره یازدهم ساعت 16 روز پنجشنبه مورخ 26 خرداد 1401 با حضور اعضای پیوسته انجمن در تالار ابن خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران به آدرس بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای خیابان دکتر احمدی برگزار می‌شود.

در خصوص رای گیری اعضای محترم پیوسته به موارد زیر توجه فرمایند:
• انتخابات انجمن به صورت آنلاین ظرف دو روز برگزار خواهد شد.
• رأی گیری از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 25 خرداد شروع می شود و رای دهندگان فرصت دارند تا ساعت 17:30 روز 26 خرداد 1401 رای دهند.
• رای گیری با استفاده از سامانه رای شمار (https://rayshomar.ir) به صورت رمزگذاری شده، گمنام و تحت نظارت نماینده وزارت علوم انجام می گیرد.
• همان طورکه در اطلاعیه قبلی هم اعلام شده، از آنجا که اطلاعات اعضا باید در سامانه رای شمار وارد شود، اعضای پیوسته انجمن که قصد شرکت در انتخابات را دارند، لازم است تا تاریخ 22 خرداد عضویت خود را تمدید کرده باشند.
• با شروع انتخابات، رای دهندگان می‌توانند از طریق لینک زیر و دریافت کد احراز هویت شخصی خود که به صورت پیامک یا ایمیل دریافت می کنند در سامانه رای شمار وارد شوند و با انتخاب نامزدهای مورد نظر، رای خود را اعلام نمایند.
• هر رای دهنده می‌تواند تا 7 نفر را برای هیئت مدیره اصلی و یک نفر را به عنوان بازرس اصلی برگزیند (لینک کاندیداها را اینجا ملاحظه کنید).
• کلیپ کوتاه نحوه ورود به سامانه و رای دادن را نشان می دهد. چنانچه برای ورود به سامانه با مشکلی روبرو شدید با شماره‌های 88631891 و 09372076785 تماس داشته باشید تا برای رفع مشکل راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید (برای مشاهده اینجا را کلیک کنید).
لینک شرکت در رای گیری آنلاین: http://app.rayshomar.ir/

هیات مدیره انجمن جامعه شناسی ایران

آگهی مجمع انتخابات دوره یازدهم انجمن جامعه شناسی ایران خرداد1401

 


اخبار مرتبط:

اطلاعیه برگزاری انتخابات هیأت مدیره و تمدید عضویت اعضاء