لوگوی انجمن جامعه شناسی ایرانبه اطلاع اعضای محترم انجمن جامعه‌شناسی ایران و سایر علاقمندان به شرکت در برنامه‌های پنجمین همایش کنکاش‌های مفهومی و نظری درباره جامعه ایران می‌رساند، همان طور که اطلاع دارید، قرار بود نشست‌های روزهای سه شنبه و چهارشنبه 24 و 25 خرداد همایش به صورت مجازی و نشست‌های روز پنجشنبه 26 خرداد هم به صورت حضوری در دانشکدۀ علوم اجتماعی دانشگاه تهران و هم به صورت مجازی در فضای اسکای‏‌روم برگزار شود.

متاسفانه به خاطر برخی محدودیت‌ها و ناهماهنگی‌های اداری، دانشگاه تهران اعلام کرده است که برگزاری نشست‌های حضوری در آن دانشکده ممکن نیست. در نتیجه کلیه نشست‌های حضوری لغو شده و همگی آنها از جمله مجمع عمومی انجمن درساعت 4 تا 6 عصر روز پنجشنبه، فقط به صورت مجازی برگزار می‌شوند.
علاقمندان می توانند از طریق پیوندهای مشخص شده در برنامه (اینجا را کلیک کنید) وارد نشست مورد نظر خود در اسکای روم شوند.
اضافه می‌شود، همانطور که قبلاً اعلام شده بود، رای گیری برای انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن به صورت الکترونیک است و اعضای پیوسته که عضویت‌شان را تمدید کرده باشند، می‌توانند از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 25خردادماه تا ساعت 17:30 دقیقه روز پنجشنبه مورخ 26 خردادماه با ورود به سامانه رای شمار در انتخابات شرکت کنند. برای اطلاع بیشتر اینجا را ببینید.


با سپاس
هیات مدیره انجمن جامعه شناسی ایران